- Podrobnosti
ZÁRUČNÍ A SERVISNÍ PODMÍNKY
Obecná ustanovení
Výrobky dodávané prostřednictvím RealQ s.r.o. splňují všechny zákonné normy platné při uvádění výrobků na trh v ČR a EU. Prodejce výrobků je povinen seznámit koncového uživatele se záručními podmínkami a poskytuje koncovému spotřebiteli záruku za podmínek níže uvedených.
Záruční doba
Na veškeré výrobky je poskytována záruční doba 24 měsíců od data převzetí výrobku kupujícím.
Záruka se nevztahuje na následující případy:
-
Použití výrobků v rozporu s dokumentací nebo s běžnými zásadami používání.
-
Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry obvyklému prostředí nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem.
-
Zboží bylo poškozeno živly, nebo výpadkem elektrické sítě.
-
Mechanické poškození.
-
Závady způsobené neodbornou instalací.
-
Nesprávným způsobem propojení k jinému zařízení.
-
Neúměrné znečištění a opotřebení.
Odběratel je povinen provést prohlídku dodaného zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.
Postup reklamace
Pokud kupující (odběratel) zjistí závadu u zboží, na něž se vztahuje záruka postupuje dále takto:
-
Záruční reklamace lze uplatňovat u prodejce zařízení. Odběratel předá nebo odešle vadné výrobky na vlastní náklady do místa servisu. Místem servisu je obvykle provozovna dodavatele. Způsob reklamace a přepravy zařízení do servisu doporučujeme předem konzultovat s prodejcem.
-
Ke každé reklamaci musí být připojen detailní popis závady a nákupní doklady na které bylo zboží pořízeno u prodejce.
-
Zboží musí být dodáno kompletní (včetně antistatických obalů, manuálů, disket a kabelů) a pokud možno v originálním balení. Odběratel je povinen reklamované zboží zabalit takovým způsobem, aby nemohlo dojít k poškození zboží při dopravě.
-
Pokud nebudou tyto podmínky splněny, reklamace nemusí být uznána.
Záruční servis
Dodavatel se zavazuje odběrateli po dobu záruční doby řešit výrobní vady na výrobcích bez zbytečného odkladu v souladu s právními předpisy, aktuálně platnými v České republice, zejména v souladu s obchodním a občanským zákoníkem.
- Podrobnosti
Technická podpora
V případě, že máte se svým zařízením nějaký technický problém, potřebujete technickou radu, chybí Vám ovladače apod. můžete se obrátit na naši technickou podporu.
Pro technickou podporu použijte adresu:
V dotazu prosím uvádějte:
-
typ zakoupeného výrobku a jeho PN – například: EE25-XA6
-
typ použitého počítače – například: Intel Core i5-8400, 4GB RAM, Samsung Evo 840 SSD...
-
typ provozovaného OS – například: Windows 10
Děkujeme za pochopení.